När jag bjöd prinsessan Victoria på mitt födelsedagskalas

När jag var liten gjorde jag mycket galna saker. Jag lurade alltid med mig min syster Clara på att göra massa bus. Jag lyckades oftast övertala henne att utföra mina "otroligt bra idéer" och så kunde jag sitta bredvid och garva i evigheter. Problemet var bara att mina föräldrar alltid hörde när jag/vi gjorde något som vi inte fick för jag fick ett speciellt 'busigt' skratt. Det här ledde sen till att jag blev den flummigaste tjejen i Stockholm. Det kan nog mina kompisar hålla med om. Men iaf... En av de knäppa sakerna jag gjorde som liten var att bjuda kronprinsessan Victoria på mitt födelsedagskalas. Tänk att jag var helt seriös med det här och trodde att hon skulle komma på riktigt. Jag kanske var runt 8, 9 år och så skickade jag iväg en inbjudan. Det roliga var att jag faktiskt fick ett svar tillbaka från hennes sekreterare där det stod att hon tyvärr inte kunde närvara och så fick jag ett foto på kungafamiljen. Vad besviken jag blev då haha :(


Kommentarer
Postat av: ammi

Hahahahah fan va adorable!

2010-09-12 @ 15:54:21
URL: http://ammiandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback