Mina planer för ikväll

Hej hej! Skön dag i skolan idag, inte så jobbiga lektioner och gick rätt fort. Har kommit på att jag ääälskar politik! Väldigt intressant! Om 8 år så är det mig ni ser på posters runt om i Stockholm (kanske tihi).

Efter skolan drog en större del av klassen till donken för att äta lunch och efter nån timme var vi en liten grupp kvar som satt och snacka sex i ytterligare en timme haha. Fett skönt att vi har lärt känna varandra så bra att vi kan snacka om vadsomhelst. Efter donken drog jag, Valentina och Vendela vidare till Stadsbiblioteket (geeks). Jag och Vendela upptäckte att vi är bok-soulmates! Vi ska gå till stadsbiblioteket någon gång och sitta och filsofera om religion i flera timmar. :D

Ikväll ska nästan hela KG dra till Zinkensdamm för chillfest. Får se om jag hänger med eller inte för Rickard från mitt sommarjobb ringde nyss och frågade om jag vill hitta på något nu. Ska äta snabbt och sen åker jag till Solna och möter upp honom. Vi hade det riktigt kul på jobbet i somras med våra visitkortstävlingar och så vidare. Kul att träffas.

Ha en underbar fredagskväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback