Jag har en underbar klass!

Sorry för dålig uppdatering, ska skärpa mig. Men åkte hemifrån klockan 7 i morse och kom hem halv 9 hehe. Vi slutade halv 5 idag och efter det så bestämde ett gäng från klassen att vi skulle göra noläxorna i caféet i skolan så vi stannade kvar i en eller två timmar för det. Och tillslut var det bara jag, Bella, Vendela och Aylin från klassen kvar och då satt vi i ungefär två timmar till och snackade om allt och inget. Aylin tog lite kort också, kanske kan få tag på de sen om hon lägger upp de på facebook. Det var väldigt mysigt iaf, riktigt tjejsnack! Skam att stanna så länge i skolan haha men om man älskar sin klass så varför inte. ;)

Var lite kul idag när vi stod och tittade på ett foto på en klass med bara tjejer och då säger säger Jacques rätt högt "Is this like the lesbian class??" och precis då går en lärare förbi och stannar upp och stirrar på honom hahaha.

 

Det kanske inte syns på bilden men jag har faktiskt fått mer armmuskler efter att jag börjat gymma, yey!


Kommentarer
Postat av: johanna

härligt de!



Följa varann på bloglovin? :)

Skriver om sex, kärlek, tips och om mig =)

2010-09-16 @ 00:17:30
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback