Jag älskar min skola!

Vi hade det sjukt kul igår på karnevalen! Egentligen skulle vi ha varit i rålis men det fick vi inte för polisen så vi fick dra till Zinkendamms IP istället. Nästan hela skolan masrcherade mot tunnelbanan (resten var redan och väntade på oss på IPn). På vägen dit gick vi och sjöng massa ramsor om vår skola och alla människor gick och glodde på våra utklädnader. Vissa var bönder med en egengjord traktor, får, playboy bunnys, marsmänniskor och ja allt möjligt... Vi tog upp en heel tunnelbaneperrong och hade värsta partyt inne i tunnelbanan. Alla äldre och medelåldersmänniskor ville bara skjuta oss och få oss att hålla käften men nej vi skrek på och hoppade som bara den. Vakterna i slussen höll för öronen när vi kom och tittade snett på oss men det sket vi i. På vägen till Zinkendamms IP gick vi också förbi Södra Latin som är vår rival. Vi stod på deras skolgård och ropade "Södra sch sch!" och allt möjligt. Eleverna tittade ut genom fönstrena och lärarna blev väldigt sura på oss men det var det definitivt värt. :D Väl på IPn hade vi också skitkul med att titta på allas uppträdanden. Vi kom tvåa!! Nästan alla hade något sexuellt inspirerat... Jag var tyvärr tvungen att gå innan det var slut men jag hann iaf uppträda. Det var kul! Här kommer lite bilder som jag snodde från Linnea Maurex (?) på facebook. Mina egna bilder var inte alls bra..





Karl och Oliver haha



Utanför Södra Latin!



Zinkendamms IP



Malou, Jacques, Freja och Vendela



Nästan alla tjejer i klassen iaf



IP (egen bild)



(Egen bild)



Juryn (egen bild)



Ingen bra bild men man kan se att vi tar upp hela perrongen (egen bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback