Jag älskar att gå på konsert!

Jag älskar att gå på konsert. Det är en så underbar känsla. Man får lyckorus och kan inte sluta le. Att få se en favoritartist live är riktigt häftigt. Man rycks med i alla människors glädje och skriken som aldrig slutar runtomkring en. Oftast bjuder artisten också på en riktig show och underhåller inte bara genom sång. Artisten har häftiga scenkläder, otroligt proffsiga bakgrundsdansare, välgjorda dansrutiner och något som är pricken över i:et, något som ger det där lilla extra.

Den bästa konserten jag har gått på var helt klart Chris Browns konsert förra året. Just att jag tyckte så mycket om artisten och kunde hans låtar utantill gjorde hela upplevelsen 1000 gånger bättre. Han var också otroligt duktig på det han gjorde. Han sjöng fantastiskt (live), dansade och gjorde volter samtidigt, använde rekvisita för att förmedla låtarna bättre och så hade han väldigt snygga dansare med sig också. ;)

Bästa framträdandet under konserten var nog när han sjöng "Say Goodbye". Tröttnar aldrig på den låten. Kommer ihåg att jag fick gåshud när han sjöng den.

Jag kommer speciellt ihåg det här numret (undra vrf haha) från konserten! Just det här klippet är inte från Stockholm men de gjorde den här dansen på samma runda plattform i Hovet också. De var precis där vi satt när de dansade såhär. Shit vad alla tjejer skrek.



Lite bilder som jag tog från konserten den 23e januari:



Jubel när Chris Brown entrar scenen genom att bli nerhissad från taket









Andra konserter jag har gått på: Gwen Stefani, Pink (min första), The Voice om det räknas, NRJ och massa andra små.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback