Haha herregud vilket awkward samtal

Linn svarar i telefonen..
"Ehm, jag vet inte om det går bra... Du får prata med Emma istället"
*Räcker över luren*
"Hej det är Emma?"
"Hej .............. pappa"
"Va, ehm nej han är tyvärr inte hemma nu. Han kommer hem imorgon kväll eller på lördag."
"Jaha men... Jag sa att jag är Emelies pappa och undrade om det går bra."
"Jaha oj förlåt jag trodde du frågade efter min pappa hehe.... Vad var frågan?"
"Jag undrade om det går bra att Emelie kommer hem till er imorgon?"
"Ehm det kan jag inte riktigt svara på. Du får nog prata med Bitte när hon kommer hem lite senare."
"Jaha jag trodde det var henne jag pratade med?..."
"Ehm neeej...."
"Jag försöker ringa lite senare då."
"Ehm aa tack hejdå."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback