Din kommentar inväntar granskning??

Var och gymmade med Amanda imorse. Det är skönt att vara igång med träningen nu, speciellt eftersom vi inte har någon idrott i skolan heller. Nu ska jag göra mig i ordning och åka in till stan med Clara. ska titta på en klänning på Bik Bok.

Och det här såg jag igår på Paows blogg. Vadå MIN kommentar? Jag har verkligen inte skrivit det där. Det är inte så kul att någon använder mitt bloggdomän och namn för att kommentera andras bloggar direkt. Sluta upp med det vem det nu än är. Tänk om han/hon skriver värsta taskiga grejerna och så tror alla andra att det var jag som skrev det. Thanks liksom.


Kommentarer
Postat av: ammi

what?! hahah fett synd

2010-09-05 @ 17:29:20
URL: http://ammiandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback