Sidecut eller flätor?

Hade en kul kväll igår hemma hos Hedda på hennes fest! Kommer upp bilder här sen när de läggs upp på facebook. Det var massa nytt folk som man lärde känna. Tre utbytesstudenter från Italien, det var lite coolt och en kille som såg ut som Edward Cullen. En kille i min klass hade klippt sig så jävla snyggt. Ser ut ungefär såhär:



Så som killen till vänster har.

Och jag har börjat fundera på om jag ska klippa sidecut eller fläta högra sidan av mitt hår hos en frisör. Det är sjukt snyggt! Mamma flätade mitt hår nu så kan lägga upp bild sen, blev riktigt snyggt. :) Ikväll ska jag kanske ut med Amanda och festa med äldre killar, tihi. Annars så har vi bara en lugn myskväll hemma hos henne. ;) Älskar henne så jävla mycket!

Idag på dagen var jag med henne och Johanna i stan. Jag köpte smycken, en neccesär och en fin bh men kanske ska lämna tillbaka den för den satt inte precis som jag ville..



Ska jag klippa mig såhär? Och kanske pränta in en stjärna eller något? Snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback