Min helg

I fredags efter skolan så drog jag hem till Aylin i Upplands-väsby för att ha våran sleepover-kväll. Det var riktigt mysigt! Vi snackade om killar, ex, sex alltså everything och hade askul.  Han har säkert miiiiini hahaha. Aylin har världens gulligaste lillasyster som inte ville lämna oss ifred. Jag lånade Aylins kattoffla och lekte med henne. Det kändes... normalt... Fick fram min barnsida! Hon är såå gullig, Artrisa, hoppas jag stavar rätt! Sen tittade vi på the fourth kind (läskig film, hatar ugglor! de skrääämmer mig) och sen Dear John. He is the SEXIEST man alive on earth! Without any doubts. Dregel!
Jag och Aylin skrev en lista på saker som vi ska göra veckan efter lovet. 10 hemliga saker men de involverar bland annat att gå fram killen i trean som jag tkr är attraktiv, gosh hjälp.
På lördagen så åkte hon och jag in till stan och mötte upp hennes boyfriend Tom. Vi gick och kollade runt i massa affärer och köpte lite saker. Sen kom Adrian och Linus dit och så gick vi med de också. De skämdes rejält när jag och Aylin skulle titta på underkläder haha men vi hade ju redan planerat det tihi. Efter det drog jag hem och fixa mig i ordning snabbt som fan. Skulle på fest i Blåsut hos Amandas syrra. Det var jag, Amanda, Renee, Martina, Mathilda, Jocke, Sami och Reet. Det var mys. ;) Vi kom hem vid halv tre ungefär. Idag har jag firat min lillasyrra och vart i vällingby en snabbis. Ikväll blir det chill-fest hemma hos Jack. Passar på att träffa kompisar nu eftersom att jag ska vara borta hela lovet vilket är segt.... Åker till Skåne imorgon och till Dalarna på fredag.









Bild från igår, pretty I know ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback