Lördagskväll <3





Jag gillar inte min webcam när det är mörkt ute för det blir konstig färg på bilderna och tyvärr ser man inte flätorna så bra men de är där iaf ;)

Kan alla desperata turkar (inget illa menat ;) nämen desperata personer allmänt, bara det att den här snubben råkar vara just det) låta bli min facebook. Det är en Mustafa som håller på och skriver till mig. Jag nekade hans request och då frågade han varför. Jag skrev att jag inte känner hnm och sen lät jag det vara. Nu någon vecka senare skriver han till mig igen: "pls reject my request...i do not want to see notifications about you ;)". Alltså va är du dålig på engelska eller är du dum? Jag har ju nekat... Aaaargh. Alla som känner mig vet att jag inte klarar av desperata personer men vem gör det egentligen?..

Nu drar jag hursomhelst till Amanda. Ha en awesome lördag! Det vet jag att jag ska ha i alla fall! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback