Jag älskar hur galna/random jag och Amanda är

Vi började kvällen med att titta på roliga klipp och sitta och lyssna på gamla disney-låtar. Aladdin, Lejonkungen, Pocahontas m.fl. :D Sen Jersey Shore, Paradise Hotel.. En mysig tjejkväll helt enkelt. Sen hade vi ju planer på att festa men vi fick höra att det inte skulle bli något så då gick jag och Amanda och tvättade av oss sminket, satte på oss våra pyjamasar och kröp ner i hennes gosiga säng. Precis när vi höll på att somna så fick Amanda ett mess om att det visst skulle bli av och att gänget skulle komma till Hässelby, hem till henne. Så då blev det upp ur sängarna, på med partysminket och fina kläder igen haha. :D Amanda slog rekord i att sminka sig, hon har aldrig gjort det så snabbt förut! Och sen ut och möta Tim, George och Joel vid tunnelbanan. Efter det drog vi hem till Amanda och chillade. Sov fem personer i samma säng hur man nu lyckas med det haha. Vi somnade vid 6 på morgonen ungefär så nu är vi helt slut.. Älskar vad Amandas mamma skrev på facebook imorse: "Hur många tonåringar ryms det i en dubbelsäng? Tittade in till min 16-åring och såg 5 huvuden varav minst 2 hade fötter i storlek 47 eller mer!!!! De måste ha smugit sig in när jag sov!". Haha! Hon blev nog lite chockad när hon helt oförberedd såg tre 19-åriga killar ligga i sin dotters säng när hon kikade in i rummet. :D We're never gonna stop our randomness Amanda. <3 Det händer så mycket när vi är med varandra, sjuk kväll igår också! But that's just how we are. Singlar som lever livet, det är väl inget fel med det. ;)

Bilder från i fredags kommer upp lite senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: ammi

Hahahahaha jag älskar oss! Nu blev jag glad igen, puss på dig! <3

2010-10-24 @ 17:33:24
URL: http://ammiandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback