I have always cared about you but you just don't see that

Är sjukt trött på hela skiten. Har alltid gillat dig och gör det fortfarande till en viss del men känner mig ändå så redo att bara fokusera på annat. Man lever bara en gång så jag tänker inte slösa mer tid på att må dåligt. Har känts jobbigare än jag trodde att det skulle men nu har jag rätt inställning. Äntligen. Känns som en lättnad! Men facebook var väl ändå lite överdrivet?... Jaja.

Gaaaaah I'm so happy right now and I don't really know why. Kanske för att jag fick MVG på engelska modersmål från bittergubben Clarke. Yay! Eller för att.... Hehe. Det är kärlekens vecka!

Planer för helgen: Fest ikväll, jag partajar galet nu. Förra helgen var den sjukaste i mitt liv eller i alla fall på det här året. No comments. Sen imorgon ska jag träffa Johanna och Amanda, kanske Christopher om han hinner. Sen på söndag blir det pluuuugg, kanske med kompisar om någon vill ha plugghörna.

Jag ska ha insane klackar ikväll om jag orkar gå i de.. (Update: och det  gör jag! Har testat, sjukt snygga skor!) PUSS



Jag vet.. Jag tar på mitt hår på nästan varje bild och ja fjortispussmun, who cares :D



Kolla pimpringen, love it ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback