Halloween-utklädnad?

Jag gick med i MUF idag (moderata ungdomsförbundet) idag efter att de tjatade på mig ett bra tag men kan ju vara bra att börja med politik redan nu ifall att det skulle bli så att jag blir politiker i framtiden. Fick en kondom också haha lovar att de körde med taktiken - gå med så får du en kondom. Står till och med hur lång, bred och tjock den är. Awesome eller vad.

Har iiingen aning om vad jag ska ha för halloweenkostym i helgen. Verkar som att det kommer bli sjuka fester och på de flesta måste man ha utklädnad... Får komma på något smart.


Den här kostymen hade vart lite kul :D



Och den här är ju hot, tänkte dock med tights såklart ;)


Kommentarer
Postat av: ammi

Ta första jaberrej fan va ja kmr garva :D

2010-10-28 @ 05:56:00
URL: http://ammiandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback