Vem är jag?

Här får ni en liten beskrivning av mig.

Jag är en chill tjej som ibland får fram min galna sida för personer som står mig väldigt nära. Jag älskar att festa och framför allt att dansa. Älskar att vara med mina kompisar för de gör mig alltid så glad. Jag är väldigt intresserad av religion - till och med så pass mycket att jag har bestämt mig för att jag ska läsa hela Koranen. Har den redan hemma. Är också intresserad av det övernaturliga, har många sådana böcker hemma. När jag blir stor vill jag jobba med politik eller juridik i något engelskt land. Jag är beroende av shopping - älskar att komma hem med nya underkläder konstigt nog. Älskar att ta en fika och sitta och snacka om allt och inget i flera timmar. Mums på latte. När jag känner mig nere lyssnar jag alltid på musik för det får mig att må bättre eller sämre... Har gjort en spellista med deprimerande breakup-låtar haha. Amanda asgarvade när hon såg det. Jag har väldigt konstig humor nästan ingen humor alls faktiskt. Skrattar vääääldigt sällan åt tvserier och klipp. Min humor är mer för saker som händer i verkligheten. Lite busig humor sådär... Dras bara till utländska killar vilket är ett mysterium. Svenskar kan se bra ut men jag känner aldrig mer än så för de. Finns säkert undantag men inte än så länge. Jag tycker att Channing Tatum är hetaste mannen på detta jordklot vilket ni kanske redan vet (och han ser ju inte så utländsk ut :O ). Jag älskar att vara lite galen ibland (sidecut blir det förmodligen snart!). Mina favorit-kärleksfilmer är Ps. I love you och Dear John. Hatar action-filmer och älskar skräck. Vill åka till Asien, kanske Turkiet. Har en navel-piercing och tycker det skulle vara coolt att pierca tungan men det får jag inte hehe. Vill tatuera mig. Har lite dansk bakgrund från både mammas och pappas håll - därav mitt ena efternamn (Jensen). Älskar pasta, nötter och choklad. Är lite sockerberoende... Persiska och italienska är de vackraste språken som finns.

Lite random fakta där och mer finns att lära.




En gammal bild på mina söta kusiner som jag ska träffa imorgon. De sitter och väntar i Dalarna. Ha ett fortsatt trevligt lov. PUSS


Kommentarer
Postat av: Falkelida

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-03-11 @ 10:23:30
URL: http://falkelida.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback