BUTTA

Halloo alla Emmas friends!
det här är Laura, Emmas kusin, som gästbloggar!
Vi sitter i Dalarna hos våran farfar/morfar :)
Det är därför Emma inte kommer på festen på vasagatan 79 ikväll :( Sorry Ole!
Btw visst bara måste ni hålla med mig om att KÖRSBÄR och CAKE är dom härligaste orden som finns!!
uttala dom typ tio ggr och ni kommer bara ÄLSKA orden(precis som jag (A) ).
Och tänk på att ni typ aldrig sväljer!
då kommer ni behöva svälja hela tiden!
Men nu måste jag sluta för vi har fest och alla som läser det här är bjudna.....fast då måste ni veta vad ordet "Butta" betyder först! Kolla in min blogg också ( den är ful,dålig och inte uppsdaterad men kolla endå!) laurajensen.devote.seHär får ni en bild på mig i mina
bästa år!
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback