Mobil och plånbok stulen

Bara en snabb uppdatering här. Någon har stulit min telefon så behöver nummer! Alla som inte har facebook får kontakta mig på något sätt.
Blev en kul kväll men lite fuckad... Eller rätt fuckad. Saker blev stulna och en grej gick sönder men det fixas med superstarkt trälim mohihi. Gjort min första polisanmälning idag. Och så kom störningsjouren yesterday - iiiinte bra! Har skrivit fina förlåt-brev till alla mina grannar, duktig flicka. :)

Gillian, Kathleen, Kathalina, Emelie, Nick, Jack och Lars sov över. Mys. :) Ikväll blir det chillkväll hemma hos mig med Amanda, Dylan och hans kompis. De får hjälpa mig att klistra ihop klockan haha!


Kommentarer
Postat av: julia

no emma då e de du som förlorar :(! ne men fan va synd! 0700435761!!!!!!!

2010-11-13 @ 22:54:39
URL: http://jrasmussen.blogg.se/
Postat av: Leifveronika

Excellent site!

2010-12-20 @ 10:46:18
URL: http://leifveronika.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback