Torsdag

Har kommit hem från Skåne nu, det var lite mysigt att vara där men ändå väldigt segt. Vill uuuut ikväll men verkar inte som att nåt speciellt händer så får väl stanna hemma. Imorgon drar jag vidare till Dalarna. -.- Aja, nästa vecka blir det fest. Det har jag bestämt. ;) Det kommer bli så kul att läsa min blogg om fem år och se vad som hände när jag var 15 och 16. Synd bara att man inte kan skriva allt. Man vet aldrig vem som läser och vissa saker måste man ju lämna privata.



Gulligaste bilden! Älskar dig Jack, you know it. Hatar mitt bebishår haha men när jag klipper sidecut, vilket jag nästan är hundra på, så syns det nog inte längre. Hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback