Önskelista till jul

Gick upp vid sju imorse för att ta mig till gymnasiemässan i Älvsjö. Där stod jag i några timmar och snackade med oroliga 95:or och föräldrar om Kungsholmens Gymnasium. Det var kul faktiskt men uttröttande! Adam Tensta var där också och gissa vilket gymnasium han var vid? Tensta Gymnasium såklart! Där stod han och såg cool ut. Riktigt fjantigt egentligen. Hade de inget bättre att komma med så att de var tvungna att ha honom där för att locka till sig elever? Man undrar ju. Senare på kvällen träffade jag Julia. Vi åt på Pizza Hut i stan, riktigt mysigt! Mycket folk ute :) I t-centralen var det en tjej som fick damp på en äldre dam utan någon anledning? - verkade det som iaf. Hon skrek åt henne: "Du ska va glad att du är gammal för annars hade du legat mosad nu på marken!!" Hon spottade på tanten också och hade en läskig hund som det såg ut som att hon skulle bussa på henne. Väldigt moget beteende.  

Och snart är det jul! Dags att börja önska julklappar! Min önskelista kommer här:







Power of Now

Illusionen om Gud

THOUSAND SPLENDID SUNS

Vad optimister vet och du kan lära dig : hitta vardagsglädjen med positiv psykologi

KENZA - 1 örs-örhänge - kors / chain!

DOUBLE Skulls






Lite fina saker jag funderar på.. Får se ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken affär kommer korsetten ifrån ?:)

2010-12-23 @ 00:39:54
Postat av: Emma

från topshop! :)

2010-12-23 @ 01:20:39
URL: http://ssaknadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback