Lördagskväll

Kom precis hem från Dalarna. Besökte min morfar som ligger på sjukhus. Älskar honom så mkt. Ikväll har jag inga planer. Är fest men vet inte om jag är jätte sugen på att dra dit... Vill ut iaf. Igår efter skolan satt jag kvar där i fem timmar efter att vi hade slutat (haha) och väntade på några klasskompisar. Skulle träffa Amanda vid tre så hade ändå inget annat att göra än att följa med Iman, Akeem, Carl och Love till Kungshallen och äta. Pimpigt värre. Sen hade jag en myskväll med Amanda och vi hade riktigt girls-talk som vanligt. Pratade om allt och inget men mest killar såklart hehe. :)

Jag kan komma på en miljon saker jag vill säga till dig, 100 000 jag vill göra och 10 000 anledningar till att låta bli. Det är upp till dig. Jag klarar mig. Nog. 



Älskar den här låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback