Längtar till helgen

Jag är fett taggad inför lördag hehe :D På morgonen klockan 9 ska jag till Älvsjö för att representera mitt gymnasium Kungsholmen med Aylin och Vendela. Grymt kul! Inte bästa tiden på en lördag men vafan, det blir awesome. Vi får en biobiljett, gratis lunch och en t-shirt för det jobbet ;) Kom förbi vår monter! Efter det ska jag äta muffins på donken med Julia hihi och kanske gå på bio! På söndag skulle jag egentligen träffat Axel men ska till Skansen med familj och släkt. Släkttradition varje år! På fredag får vi se :)

Kommer så väl ihåg när det var oss 94:ors tid att gå till mässan. Alla var så oroliga och stressade inför valet och tänk det har redan gått ett år. Hur sjukt?! Och behöver jag påminna er om att året är slut om drygt en månad?... Hjälp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback