I'm having a bad day

Hur korkad får man vara? Jag glömde min påse med gymkläder i, någonstans i vällingby eller på tunnelbanan eller bussen... I påsen låg även min spanskabok som jag kommer behöva betala massa pengar för nu. JDJJDJDJDJSAJBKAKJSKJPÅWÖS! Jag har redan tappat bort min geografibok eller så snodde någon den. Det kommer förmodligen bli ****** 600 spänn för båda. Har även tappat bort min atlas men tror inte att jag kommer behöva lämna tillbaka den dock. Fan vad virrig jag har börjat bli! Idag var jag lost i mina tankar tills jag upptäckte att min påse inte längre var med mig. Då hade jag precis kommit fram med bussen så fick åka tillbaka till vällingby och leta efter den och sen hem igen. Det var otroliga förseningar med bussarna så tog hundra år.

HATAR VINTERN. HATAR KYLA, SLASK, SNÖ, IS.

I can mention plenty of other things that made me angry/confused today but I'm gonna spare you from that. I always start thinking and talking to myself in english when something upsets me so that's why I'm switching language right now. I'm letting you inside my mind. Aaaaargh. Lucky me we don't have school tomorrow.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback