Festen

Yoo bloggen. Wild party igår. Träffade en kille som var med på min språkresa i Hastings förut och en annnan kille som jag träffat en gång tidigare genom en gemensam kompis. Det var lite coolt. Träffade många nya trevliga människor också. Det blev lite triangeldrama (måste hitta bilden haha), kulisch kulisch, frågade ut Kathalina om en speciell händelse och erkände för Calle att jag frågade chans på honom i femman hahaha. En kul kväll alltså! Älskar att va singel :D Ska göra mig i ordning för Skåne nu. Segt att åka men vad ska man göra när man lovat. Have fun at home. ;) 





Kommentarer
Postat av: Bella

Kommer sakna dig finis!

2010-11-01 @ 10:19:34
URL: http://mariaisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback