Är "flumdrottningen" tillbaka?

Nejdå jag är inte tillbaka. Du kan va lugn Amanda haha.
Hade en riktigt bra dag idag. Jag och Aylin blev flummiga som FAN. Det började utomhus när det blev brandalarm och jag inte hade någon jacka. Jag fick stå ute i kylan i bara linne. Dissade min lärare men hörde faktiskt inte vad han sa hehe. Och såklart stod han i trean där, precis bredvid. Hon och jag sprang runt på skolgården för att bli lite varma. Vilka mongos alltså. Sen när vi satt i matsalen så började vi asgarva. Vi garvade konstant i 20 minuter. Först gick vi ett varv runt i matsalen för att kolla om det satt några snygga killar där, det gjorde det inte haha. Sen när vi satte oss ner igen så kunde vi inte sluta skratta. Vi skämde ut oss rejält men whatever. Sen vem dyker inte upp i matsalen om inte.... han i trean såklart! Skämde ut mig för honom också men det är ju såhär jag är. Can't do anything about it. Sen sprang vi upp och ner för alla sex våningar och sa hej till random folk, tog ner tavlor som hängde på väggarna, flyttade på papperskorgar, stod på bänkarna, hoppade på väggarna och allmänt skrämde folk. Efter det så gick vi runt och sjöng Habibi i korridorerna, stönade längst bak i klassrummet på mattelektionen, gjorde arabdanser, drev med en klasskompis (han tyckte det var kul säger vi hihi), hade catfight utanför klassrummet och gjorde en annan sak som jag inte kan skriva här. HAHAHAHAHA. Bitch we're the bombs like tick tick.

Behövde verkligen få en sån flumattack. Känner mig glad nu.



Älskar dig baby! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback