Ung08 Fest

Snart ska jag och Johanna mötas i stan för att gå till Kungsan där de ska ha nån form av ung08 fest. Ison & Fille ska uppträda och så ska det vara någon dj där. Har inte hunnit ta mig in till festivalen i år så vill gärna gå dit nu innan jag åker till Danmark imorgon.

Idag är det exakt ett år sedan förra ung08 festen då jag träffade Mehmet för första gången. Tiden går verkligen snabbt.. Han är i Estland just nu och spelar EM i basket så jag hoppas han har kul. ;) Jag tycker han kan komma hem snart för jag saknar honom!

Här hittade jag inlägget jag skrev efter festen förra året och jag skrev om honom då men sen tror jag att jag tog bort det för att jag hörde att han läste min blogg och då tyckte jag det var pinsamt hehe (a)...
http://ssaknadd.blogg.se/2009/august/party-last-night.html#comment



Mehmet Dilek <3

Dagens:



Linne FOREVER 21, Shorts GINA TRICOT, Väska H&M, Skor DIN SKO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback