Torsdag

Första skoldagen är över och det känns väl helt okej. Lite svårt att säga vad jag tycker om klassen än men jag tror det blir bra. Mentorerna verkar riktigt bra iaf, de är roliga. Ni kan ju bara försöka föreställa er Mrs. Rhoads som är runt 40 och en mästare på Wow (jaa world of warcraft). Haha jag driver inte. Hon är tydligen en av de 100 bästa. Det här blir nog tre roliga år.
Gick med Jacques till skolan och var med honom hela dagen. Kändes bra istället för att gå ensam, det hade varit rätt läskigt...
Efter skolan träffade jag Amanda ett tag och vi snackade om hur det gick idag.

Apropå ingenting.. Två låtar som ger mig gåshud just nu:

Love the way you lie - Eminem feat. Rihanna. Grymt text och video! Älskar sista versen, den är bäst. Lägg märke till att det är Megan Fox som medverkar i videon, hon som alla killar tycker är så snygg ;)



What if - Jason Derulo. Hans röst och melodin på låten ger mig rysningar i kroppen och jag lyssnar gärna på låten på högsta volym. Texten är inget vidare... Börja lyssna på 1:06. Hans röst var inte lika fin på de andra klippen så det fick bli den här.


Kommentarer
Postat av: ellen

love the way you lie-bästa låten!!!:D<3

2010-08-23 @ 21:12:59
URL: http://ellenmelins.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaaaa I looooove the lyrics :D<3

2010-08-23 @ 22:03:55
URL: http://ssaknadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback