Shoppingtime

Igår kändes Kungsholmen mycket bättre än i torsdags. Jag gillar min klass nu och lärarna verkar bra. Nu när jag har snackat med alla känns det som att jag har kommit in i klassen bättre. Igår var jag på riktigt bra humör, hade jättekul i skolan. Snackade med några från naturlinjen också och jag tror att de kommande tre åren kommer bli riktigt kul på skolan. Förutom bara plugg verkar det som att skolan verkligen satsar på att man ska ha kul också. Det finns massa olika aktiviteter som skolan anordnar. Vi ska bland annat vara med i en Shakespeare pjäs (haha), sen finns det 35 olika föreningar man kan gå med i som till exempel röda korset, amnesty och massa andra föreningar som bara är oseriösa och sjuka haha. I september ska vi ha en fest också som kallas "Insparkz festen (engelskt uttal)". Den är till för att alla ettor ska lära känna tvåorna och treorna. Det verkar askul.
Jag rekommenderar verkligen den här skolan (okej jag har gått där i två dagar men ändå!). Efter skolan var jag med Mehmet och Felix hemma hos mig. Vi tittade på Stomp the Yard som är den bästa dansfilmen.

Idag känner jag mig riktigt deprimerad. Hoppas att lite shopping piggar upp mig.. Har fått barnbidraget nu och fick födelsedagspengar av Janne (Bittes pappa) som kom förbi i förrgår.



Linne (rosa) H&M, Fransväska (rosa) H&M, Byxor TOPSHOP, Kofta H&M, Ringar GLITTER och SISTERS, Skor SCORETT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback