Nu är det fredagsmys om det så är det sista jag gör...

Idag blev det inte en så seriös dag i skolan. Jag kunde inte koncentrera mig och på no-lektionen fick vi inget gjort. Jacques, Hedda och Sabrina tycker att jag ser rysk ut och sen ledde det till att vi alla fick ryska namn, jag heter Svetlana Lubniova till exempel... Det var vår nolektion haha. På so-lektionen blev det praise the lord med kristdemokraterna istället och på lunchen höll jag på att garva ihjäl mig åt ingenting. Efter att vi slutat blev det dans vid skåpen och så lurade vi några ettor eller tvåor att vi går på matte e, japanska steg 3 och spanska steg 6. Fyfan vilken tråkig humor men det var så jävla kul..


 










Kommentarer
Postat av: julie

Snygg bustier!

2011-09-01 @ 18:16:16
URL: http://sjfl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback