Norlie & KKV ft Lazee



Två killar som uppträdde när jag och Amanda var på Lazees konsert i Vällingby någon gång i somras ;)

Jag säger.. OOOF.. vart har du fått din kropp ifrån?
Dina söta små läppar och lockigt hår, få-får
Mig att vilja hoppa i taket
Jag lockas av saker som kostar mig ga-let
Mycket mer än vad budgeten klarar
Men jag vill smaka en gnutta av kakan
Du är utomordentligt, förbaskat
Fruktansvärt, jävla, snygg
Jag tittar på dig, du tittar mot oss
Våra blickar dom möttes sen titta du bort
Shit vilken kattityd
Men jag skådar din charm och din vackra hy
Du dansar i ljuset och njuter av allt
Jag känner detsamma så nu är det dags
Jag samlade mod och jag våga mig fram
*host host host* får jag lov om en dans?

Hook x1
Can I be the one that make you settle down
If I will be the one I'll never run around
Take another shot and I want let you down
Not anymore, I'm not like before


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback