En bra dag på Kungsholmen

Hemma från skolan. Idag hade jag en sån där bra dag då jag kom hem från skolan på bra humör igen. Har annars varit rätt deprimerad och grinig den här veckan. Det är väl pms som spökar....
Klasskamraterna är väldigt schyssta och jag har lärt känna massa nytt folk. Trivs nog faktiskt bättre med killarna än tjejerna faktiskt men jag gillar alla. Jag tycker det känns jätteskönt att det här inte är en klass med en kill och en tjejsida. Visst det finns tjejer som bara är med de andra tjejerna och samma för killarna men de flesta är ändå med alla. Jag och Oliver höll på att göra bort oss totalt idag men han räddade situationen riktigt snyggt. Thanks for that. Förutom det har det inte hänt nåt speciellt idag och nu måste jag göra min svenskaläxa som är att skriva en berättelse om hur jorden skapades på 70 ord. -.- Sen om jag hinner ikväll så ska jag tona håret daaark. ;)
Juste.. Det går lite rykten om våra lärare också. Vår geografilärare ska tydligen vara modell (det tror jag nog på) och att vår svenskalärare och mentor Mr. Orfèvre är gift med en av vädergubbarna på TV4. Who knows...


bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback