Jag vill inte bli sjuk!

Var på Nordiska museet idag och dt var väl okej. Skönare än skolan kan jag garanterat säga iaf. ;) Jag var helt död idag och känner mig fortfarande som att jag kommer bli sjuk men hooooppas inte dt! Iaf idag när vi väntade på att få gå hem från museet så satt vi på trappan utanför och då var dt två killar i kanske 18-årsåldern som också var där och jag började reta Amanda för en av de killarna (mohahaha) och jag tyckte dt var skiitkul. Amanda sa att de stirrade en hel del så de måste ha märkt att vi typ viskade och kollade på de, hahhaha. Våran lärare (Lovisa) satt och skrattade åt oss/mig också. Sen när vi äntligen fick gå så startade vi nästan en catfight för nån anledning och då kollade killarna på oss och skrattade eller nåt och sen vände sig Amanda om och då vinkade de till henne och då var jag också tvungen att vända mig och då vinkade en av de då också. Då började jag garva ännu mer och hela saken blev mkt roligare. Amanda blev fett sur för att jag retade henne för hnm men för mig som i övrigt mådde skit tyckte dt var superkul. :D Sen åkte vi bara hem och jag kollade på Gossip Girl. Sen var dt meningen att jag skulle jogga med Nina men ingen av oss pallade så vi gick bara runt lite i Hässelby hood istället. Ska försöka gå och lägga mig tidigt ikväll så att jag inte blir sjuk men måste kolla på idol. ;)
Sorry för dålig uppdatering, ska försöka skärpa mig.



Jag och Amanda gifte oss idag på Nordiska Museet.

1. 2.  3.  4.  5.  6.  7.  8.  9.  10. 


Gubben på bild nummer 3 är läskigt lik min pappa. :O Fast min pappa har inge skägg eller så och kanske inte borde kalla hnm gubbe. (a) Och bild 4 är typ min familj, haha. På bild nummer 8 skryter Amanda med sina Fred Perry skor. :D

ETT MÅSTE FÖR ALLA ATT LYSSNA PÅ DENNA LÅT! ME LIKE! :D http://www.youtube.com/watch?v=V8g5raSy8-I&feature=channel_page


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback