Streetdance idag (brände kalorier på gympan också med jogging :D)

Wazzup? Var helt okej i skolan idag, gick rätt så fort så dt var inga större problem. Hade läxförhör i matte och dt gick bra förutom att jag gjorde ett slarvfel. -.- Efter skolan så åkte jag och Amanda till Vällingby och gick runt och snackade i några timmar. Sen gick jag hem, åt middag (nina kom dit också) och sen gick vi ut och snackade innan vi skulle dra till dansen! Det var kul men lite jobbigt. Jag och Nina ska dansa streetdance varje måndag nu. Riktigt najs. Imorrn ska vi till Nordiska museet med skolan (eller dt är olika museer i olika grupper) så slipper lektioner. Riktigt skönt för jag orkar inte med skolan. Nu ska jag duscha och sova tror jag. Lyssnar på Sexy Bitch med Akon nu, fett bra haha. :D



Dagens kläder fast skippade halsbandet för pallade inte. :D



Jag och Nina innan dansen.

Älskar mina sötnosar! <33


Kommentarer
Postat av: Nina

haha snygg bild du va tvungen att välja då xD

2009-09-08 @ 20:52:25
Postat av: Emma

men hade ingen bättre hahha :P

2009-09-09 @ 19:38:21
URL: http://ssaknadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback