*Stolt* Läs vrf ;)

Jag vet jag suger på att uppdatera men har inte pallat i helgen. Skärpning Emma! Jag borde hitta på ett straff åt mig själv... Nåt förslag?? Ska iaf snart åka till dansen men ska bara snabbt gå igenom vad jag gjorde i helgen.
I fredags sov jag över hos Nina. Amanda var där till sent också och vi låg och snackade om lite allt möjligt. :) Riktigt skönt att kunna snacka alla tre igen då vi inte träffas så ofta allihopa längre. Synd bara att Amanda inte sov över, dt fick hon höra många gånger kan jag lova! (6) Sen dan efter dt åt jag frukost och lunch hemma hos Nina och blev så j*vla mätt. :P Sen åkte jag hem till mamma och bara slöade tills dt var dags för mig och Clara att laga middag och efterrätt (födelsedagspresent till mamma inkl. bio). Efter den så gick vi och kollade på "The ugly truth" på Vällingby biografen och den var bra men inte superbra om jag säger så. ;) På söndagen gick jag och Nina ut för att jogga i Grimsta och vi snackade om att vi hade bestämt innan sommarn att vi skulle klara hela gula spåret (4,8 km) men dt hade vi aldrig gjort och sen när vi joggade så märkte vi att dt inte var så farligt så vi bara fortsatte jogga tills vi klarat hela spåret! Skoja inte om att vi blev överlyckliga! :D Hela spåret utan att stanna en enda gång, dt e bra vettu. ;) Resten av historian kan ni läsa på Ninas blogg om ni kan hennes gästlösen dvs. :)  Sen så gick jag hem och var heeelt slut.  Idag på morgonen så gick jag och Clara och simmade i Vällingby simhall klockan halv sju på morgonen, innan skolan. :P Fett flummigt, jag vet! Haha. Och dt var bara en massa pensionärer där men jaja. Joggade på gympan idag också och ska ju ha dans idag så känner mig riktigt hälsosam just nu. :D Skepp och hoj alla pirater och andra människor. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback