R.I.P. Elvis

Nu har en av våra kaniner, Elvis dött. Det var nån liten kaninunge i vår trädård i helgen som vi (inte jag och Clara) försökte sköta om och Elvis tvättade den och så. Fett gulligt! Men sen dog den där kaninen ändå och familjen som ägde kaninen kom och hämtade den. De hade satt upp en lapp om sin borttappade kanin. Men det dumma med dt här var att vi trodde att kaninen var skadad men dt visade sig att den hade vart sjuk eftersom Elvis också blev dt igår. Och nu i natt dog han! :( Stackars lilla Elvis som jag fick när jag gick i 4:an eller nåt cch han har varit med mig enda sen dess. Höll honom för sista gången igår och man märkte att han var sjuk. Hoppas han slapp lida.
R.I.P. Elvis! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh va sorgligt D:

miin lilla älskling<33 rip sötnos<333

2009-09-02 @ 19:15:15
URL: http://cejj.blogg.se/
Postat av: Nina

R.I.P. Elvis<3 :(

2009-09-02 @ 21:56:54
URL: http://rawrness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback