Men ååååh!

Asså jag har seriöst damp nu. ********hfhfhhdjjdjllslslbmnvcm! Ska ju åka till USA veckan innan höstlovet och nu visar dt sig att jag missar två fester bara på grund av det! Missar min återträff med språkresan (tack för den liksom, kmr ju aldrig träffa de igen utan den..... *jsjajdasfsj**** för alla bor ju så långt bort!) Sen missar jag Club glamour också som skulle bli amandas första fest och vi skulle gå jag nina, hon och ninas klasskompisar. Det skulle äntligen bli nåt vi gjorde tillsammans efter den här sommarn och början av hösten när vi nästan inte spenderat nån tid tillsammans alls. Plus att jag VET att club glamour hade blivit asrolig men nu missar jag som sagt den också! Pappa hade sagt ja till den för nån månad sen men idag när jag sa dt igen så sa han att vi kommer hem på söndagen och inte lördagen. J*vla sk*t.  Jag orkar inte med det här. -.- Jag missar alltid grejer när jag är borta. Vrf?! Plus att nu har jag liksom "skaffat" biljetter. De är iaf mina om jag vill ha de men nu fixar jag bara biljetter till de andra.
Men nu är jag bortskämd för jag ska faktiskt åka till Usa. Blir bara så irriterad på att dt alltid händer roliga saker när jag är nån annanstanns.
..................
Och ska va glad för de andras skull. De får ha dt kul utan mig och berätta allt sen. Kommer ju fler fester också. Men vill ha nån att se fram emot nu. Vi som hade planer inför den här. Aja, roligt inlägg ni får läsa där jag klagar.. Finns 18 miljarder andra som har dt värre. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback