Jobbiga veckor men roligaste helgerna!

Måste bara skriva att jag var dum i huvet när jag skrev dampinlägget. Det kommer bli jättekul att åka till USA! Klart jag vill gå på festen men dt kommer fler som sagt!
Igår så träffade jag Nina innan dansen i Vällingby och vi köpte födelsedagspresent till hennes mamma och sen åkte vi hem till henne och åt middag. Efter det så åkte vi till dansen och jag tkr verkligen dt är jättekul! :)
Idag har jag pluggat massa, måste göra dt efter dt här inlägget också...
Vi har köpt en ny kanin nu också förresten! Så att Grynet inte ska va själv... Hon ska iaf heta Kitty (haha?) och hon är jättesöt och liten!
Har även fixat biljetter till Club Glamour - festen som jag inte kan gå på. Blir lite läskigt att träffa försäljaren på måndag. :S Men jaja.
Sen har jag sett fler bilder på mig från CTN. Stolt? Nej.. Hahaha. Men ska visa ändå :P



Kitty!




Kommentarer
Postat av: linnea

Grynet, haha gulligt namn<3

2009-09-30 @ 19:16:44
URL: http://bossi.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi, tack ;) <3

2009-09-30 @ 20:33:23
URL: http://ssaknadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback