I made love to Barack Obama, haha

Idag var en helt okej dag... Trodde den skulle bli piss men både no-lektionen och gympan var okej.. På sista lektionen var dt däremot svårt att koncentrera sig och Amanda skrev på Linneas armar som ni kan se under och Linnea skrev på Amandas arm. Sen gick jag hem, hämtade Linn och satte mig med läxor. De har jag hållt på med hela kvällen men hann med att kolla på en film också. Vi började kolla igår men såg klart idag: Män som hatar kvinnor. Riktigt bra! Men ruggig. :) Måste se tvåan sen. Men nu ska jag slagga.





Första armen: Pussmun <--- Sugmärke (en liten sak som jag och Linnea retar Amanda för (a) ). Andra armen: I made love to Barack Ubama (med U, haha)

  
 


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah fina bilder =)

2009-09-03 @ 11:22:55
URL: http://bossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback