Grönan + fest = lyyyyckad kombo!

Hade skitkul igår på festen :D träffade Ninas kompisar som var skitsnälla och sen kom dt ett killgäng dit också. Jag var skitsocial (tkr jag) och snackade med allt och alla :D och försökte tvinga i de en massa dricka ;) var ju rätt så lullig själv. Synd bara att pappa kom och hämtade mig vid tolv, ville stanna längre! Grönan var också kul! Men dt tog 3 fucking timmar för oss att komma dit för dt brann på blåa linjen så tunnelbanan gick inte ända in till stan och så fick vi ta buss från odenplan istället. Hann inte åka så mkt heller men vi åkte fritt fall och några andra ;) Fritt fall är favoriten, helt klart! :D Nu ska jag försöka klura på min matteläxa och sen sova. Pusspuss
Tyvärr inga bilder från festen (eller idag när vi åkte till Norrköping för att fira kusinbarnet)!



Jag bytte kläder till de här sen, hehe



Godaste! Jag och Nina försökte göra oss glada med lite choklad på 3timmars-färden







(Inte när vi åkte)


 
(Inte när vi åkte)



Jag och Clara gör peace tecknet och Nina plutar med läpparna. ;)



Vi gör westside :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback