Den senaste veckan och förra helgen, kul!

Nu ska jag summera förra helgen och denna veckan.
Lördag: Träffade Johanna i stan och gick runt med henne och kollade i affärer. Vi fikade också. :) Efter dt mötte jag Nina på Odenplan och så åt vi först på donken med hennes klasskompisar och sen gick vi hem till Sara som skulle ha festen. Vi sov över där och dt var kuulisch. ;)

           

Söndag: Efter att jag och Nina sovit hos Sara skulle vi åka till Grönan, på Ericssondagen (gratis för de som jobbar på Ericsson och deras familjer). Dt vär jättekul och vi åkte Fritt Fall, Insane, Jetline och de gamla hederliga förutom Extreme. Vi hade ett killgäng som vi spanade in där också så dt gjorde dt lite roligare. ;) Hemskt att tänka att dt där var sista dan de har öppet för i år. Sommarn är då alltså slut med stort utropstecken. :(

         

Måndag: Plugg, plugg, plugg! Och dansen. :)

  

Tisdag: Plugg, plugg, plugg!



Onsdag: Jogging med Ninis! Och ja hela spåret. :) Vi är pros nu ;)
Torsdag: Shopping i stan inför Club Top Notch!! :D



Fredag: TOP NOTCH!!! Fyfan vad kul dt var! Skum, skumkrig, dans, musik, ungdomar, förstörda skor, blött från topp till tå, perversa killar (inte bara), tjejgäng, skrik, crossfire. Wiho. :D Kissie kom aldrig och dt var väl bra för alla hade bara buat. Haha. Längtar tills nästa fest (31 oktober)! Hoppas bara vi kan skaffa biljetter och vip såklart. ;) Bilder kommer senare när de lagt upp de på hemsidan.



Lördag:
Träffade Linnea, Amanda och Ellen i Vällingby sen åkte Linnea och Ellen hem och jag och Amanda åkte till Hässelby strand och mötte upp Nina där. Sen gick vi hem till Amanda. Sen dess har jag bara vart hemma och slappat. :) Bow wow är ashet! Och nej Nina han är min. :)

  

 


Kommentarer
Postat av: Nina

haha underbar vecka o helg med dej hjärtat!:D o nej, bow wow e miiiiiiin (A) puss

2009-09-26 @ 22:45:45
Postat av: Emma

haha, dtsamma bejb! <3 naaaaaj! :D

2009-09-26 @ 23:33:28
URL: http://ssaknadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback