Kladdkaka och knarkfilm! :D

Hej hej!
Var med Linnea, Ellen, Amanda och Nina efter skolan idag. Vi åt kladdkaka och godis och kollade på en film. :D Dt var najs. Sen åkte jag hem och åt pizza och nu sitter jag här (ovanligt...). Imorgon blir dt fest om allt löser sig för mig. ;) Men jag ska gå!! Jag måste. Men innan dt ska jag träffa Johanna inne i stan. Dt var länge sen vi sågs så nu är dt dags att uppdatera sig lite. ;) På söndag blir dt grönan, fritt fall säger jag bara. :D

Såg många som jag kände idag också. En tjej som jag var på fest med (ung08) eller två faktiskt men hälsade bara på en. :P Sen massa från RWS (idiotskolan) och Helins kompis vars lillebror typ retade mig eller nåt i sexårs och ettan.



Linnea på bussen :)



Jag kanske har en karriär som paparazzi? ;) Helins kompis Martin iaf.



Linnea och Ellen äter sina kladdkakor. :D



Amanda håller på att sätta på knarkfilmen.



Nina njuter av kladdkakan :D


Kommentarer
Postat av: linnea

haha jag visste inte att du smygfotade _:) puss på dig

2009-09-19 @ 11:39:05
URL: http://bossi.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi, men så busig e jag :D pusspårejsjälv :)

2009-09-19 @ 12:22:34
URL: http://ssaknadd.blogg.se/
Postat av: Nina

hahaha<3

2009-09-19 @ 12:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback