Amanda vi kan bli danskoreografer :D

Alla börjar klaga på mig för att jag är så dålig på att uppdatera (a) haha, men jag hinner verkligen inte.
Hade håltimme i skolan idag och jag och Amanda gick hem till mig och åt piroger till lunch, sen efter skolan gick vi till donken med Ellen och åt för vi blev så jävla sugna, haha. Sen gick jag hem och åkte till Ikea med mamma och Clara och åt kötbullar där till middag. :P Sen när jag kom hem var klockan redan halv 8. Men nu bestämde jag mig för att blogga. Måste kanske plugga lite sen också men måste kolla på Idol! :O



Jag och Amanda håller på att klura på en dans till Belly dancer och dt går bra ;) Det gjorde vi på vår 2 timmars lunchrast (håltimme) och sen måste vi göra klart dansen till Low också, haha. :) Som vi dansade på skolgården. :P



Fettomat :D

På Ikea kan man köpa en barnslig fågel i färgen gul, hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback