Baywatch i Grimstaskogen!

Jag har haft en rolig helg som vanligt men nu är dt skolvecka igen. :/ Åkte ju hem till Ebba på fest i lördags med hela tjejgänget förutom Fannie då (Sara, Ebba, Cassandra, Nina, Amanda T och Amanda E). Vi lyckades låsa oss ute i en halvtimme eller nåt och killarna kom aldrig. :P Men vi hade kul ändå! ;) Sen i söndags så åkte jag hem, slappade och joggade med Nina. När vi jogga så börja det ösregna och hagla men det var rätt kul ändå. :D Man blev helt dyngsur but it was worth it! Nu ska jag allldeles strax dra iväg till dansen som ska bli jättekul :) Och på lördag åker jag till USA!!!!

Här kommer lite bilder från helgen:

Fredag:







fler bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback