Nu drar bloggandet igång igen!

Okej, nu känner jag att jag måste börja lägga tid på bloggen igen. Sitter på pappas jobb på yrkesskuggning och fick nu tid att surfa på hans dator. ;) Det är i helgen två veckor sedan jag kom hem från USA och jag längtar tillbaks! Till alla ni som inte varit där: åk dit!
Ett inlägg om resan med efterfrågade bilder kommer, så håll ut! Vi har temavecka i skolan nu som kommer ha tid till det här med tanke på att vi inte har några läxor...
Nu ska jag fortsätta med min skuggning och kanske träna lite på musikprovet. Peace out! <3
(Sugen på en ny header så om någon har några förslag så tar jag gärna emot de!)



Kommentarer
Postat av: Linnea

Hhahahah fick du också surfa;D

2009-11-16 @ 19:32:55
URL: http://bossi.blogg.se/
Postat av: julia

men välkommen tillbaka gamla farmor ur den dammiga lådan på vinden =D

2009-11-16 @ 20:18:51
Postat av: julia

men välkommen tillbaka gamla farmor ur den dammiga lådan på vinden i ett gammalt hus i en gammal stad dvs de va längesen sist =D

2009-11-16 @ 20:19:32
Postat av: Anonym

haha ja! ;D tack julia! vilket välkomnande! haha xD

2009-11-17 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback