Idolgänget på K5 i Vällingby!

Jag har blivit kär! Haha, nej men jag, Julia, Linnea och Nina var och kollade på idolerna från Idol i k5 idag och Eddie, mums! Jag dampade när han klev upp på scenen och vinkade helt frenetiskt till honom tills han vinka tillbaka till mig ;) Rabih vinkade också :D Och en annan tjej som jag inte kan namnet på, men hon var blond. :) Godnatt på er!



Dålig bild på Rabih, men men! Senare kastade han ut sin keps i publiken men jag var inte den lyckliga :(



Eddie <3



De avslutade med att sjunga en låt om julen tillsammans.



Dålig bild på Eddie som säger hej till alla fans. Han skrev även autografer till några som var i närheten av där han var innan han gick på scenen. Jag vill ha! Haha okej jag är inget desperat fan ;) men mums (a)

Glöm inte att kolla på idol på fredag för då kanske jag är med på tv! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback