Fest i helgen, haha. Absolut inget fest-freak, nej nej :)

Käraste blogg! Du vet att jag gillar dig fast jag inte visar dt så mkt (a) hehehe. Nu börjar jag låta kooooonstig men jag kanske inte ska dölja sanningen ;) Iaf... I helgen verkar dt som att dt blir fest även fast jag sa att det inte skulle bli det.. Aja, hursomhelst det är ju kul och man lever bara en gång. :D Ska ha dansuppvisning imorrn också och det kommer bli grymt kul! Älskar att dansa och speciellt streetdance! Ni ska få se en smexig bild av dt jag ska ha på mig imorrn vilket inkluderar pappas jeans, haha ;)
Ha dt gott!
Love my girls <3<3 Ni betyder!





Längesen man tog bilder men här kommer en!



Min gamla skola. Kändes läskigt att gå där, fick massa flashbacks och den ser ju lite småruggig ut. Skolan sög men jag kommer ändå bara ihåg positiva saker, nästan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback