Godmorgon Sverige

Sitter i sängen framför datorn och kollar på "The doctors" på tv4. Inte så jättekul... Måste nog ändå börja göra mig i ordning för jag ska åka till Johanna på Lidingö och det tar 1 timme och 21 minuter härifrån. -.- Måste gå hemifrån 12,25 om jag ska hinna. Vi skulle baka och kolla på en film tror jag. Det låter bra för jag är slapp idag men egentligen borde jag gå ut och jogga nu eftersom jag inte gjorde det igår.
So ni ser i menyn är det 60 dagar kvar till Voice 09, jag ska gå iaf. :) Hoppas dt kommer bra artister. Jag och några kompisar skrev upp artister som vi tror och/eller vill ska komma:
Sheri                                                     Keri Hilson
Darin                                                     Promoe
Kat deluna                                            Flo Rida
Colby o' Donis                                      Flipsyde
Lady Gaga                                            Timbuktu
Danjah                                                   T.I.
Sean Kingston                                      Soulja boy
Timbaland                                             Ne-yo
Ciara                                                     Craig David
Leona Lewis                                         Alesha Dixon
Kid Cudi                                                 Brandy
Lazee                                                     Pitbull
Jordin Sparks                                        Akon
Janet

Vissa på listan kan vi ju bara drömma om ska komma och en del har redan varit där men man kan ju hoppas. :)
Ciao


Kommentarer
Postat av: ammi

Hahah du glömde snoop dog haha :D

2009-06-15 @ 15:31:02
URL: http://ammianda.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, vi skrev inte upp hnm :D och även om vi gjort det så hade dt varit väldigt onödigt eftersom han aldrig nåånsin kommer komma, lite som Sean Kingston och Timbaland då (a)

2009-06-15 @ 20:35:50
URL: http://ssaknadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback