Ge mig sol istället för spöregn

Hej igen
Nu har Amanda åkt hem och jag följde med henne ner till busshållsplatsen. Där satt det typ en man som var lite efterbliven eller nåt och Amanda sa "Usch, vad det regnar" och efter en liten stund så sa han "Det behövs regn för annars blir det brandfarligt. Det behövs regn för alla växter. Regn är bra." Där fick Amanda en diss men vi behövde inte svara iaf för han hade nån vuxen med sig som sa "Ibland kan det vara skönt med regn." Ja, skumt men iaf nu spöregnar det ute, värsta pissvädret så jag kanske ska krypa upp i sängen och läsa en bok. Vill ha sommar och sol!

Ska ladda upp lite bilder från igår här på bloggen också. Det gör jag snart....

Ska kanske läsa den här boken  ------>          

Kommentarer
Postat av: ammi

Skoja inte att jag var nära att bryta ihop i asgarv

2009-06-14 @ 17:01:41
URL: http://ammianda.blogg.se/
Postat av: Emma

hahha, jag med :P fick hålla sig

2009-06-14 @ 17:32:13
URL: http://ssaknadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback