Amanda försöker sminka sig

Shoo
Nu sitter Amanda och sminkar sig i mitt mörka rum och ser typ inget så dt verkar inte gå så bra. Sen måste hon först åka hem till Hässelby och lämna tillbaka film som vi låna (I taket lyser stjärnorna) och sen åka hela vägen till St. Eriksplan. Ganska så jobbigt. Igår så gick vi först hem till henne och kolla på film och sen gick vi och hyrde film. Det var typ nån snubbe som hyrt en porrfilm eller nåt så vi kunde inte hålla oss för garv såklart. Sen åt vi kladdkaka och tjockade oss. Nu är det dåligt väder ute men jag vill gå ut. Ska kanske ut och jogga sen eller rättare sagt jag måste. Nästa onsdag åker jag till England på språkresa i 3 veckor. Skoja inte om att jag är nervös. :S Kommer dö när jag står på flygplatsen klockan 10 nästa onsdag. Ska bo hos en värdfamilj som har 5 barn och 12 barnbarn och en hund hade de också. Sen ska vi gå i skola varje dag tror jag och ha en massa aktiviteter. Ska t.ex. åka till London. Det blir kul. :) Sen är jag hemma ungefär 3 veckor innan jag ska åka till Frankrike. Yeah, så är planerna. Nu ska jag sluta blogga och va lite social med Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback