17 juni - 7 juli HASTINGS

Jaa, nu är det nära. Imorgon bitti åker jag till England på min språkresa. Idag har jag fixat allt som behövs. Fick köpa en adapter eftersom de inte har samma eluttag som vi har i Sverige och lite andra saker. Nu kommer jag inte kunna blogga på 3 veckor om jag inte får tillgång til en dator såklart. Ska ta mycket kort som jag kan lägga upp sen. Ska bli väldigt spännande och hoppas det blir bra väder så man kan bada. Hoppas också att jag inte får äta för hemsk mat där som lever och sånt. Det äter de tydligen, haha.
Kommer sakna er älsklingar och ska försöka skriva mail (hoppas inte på för mycket)! Love you and will miss you veery much! Sen när jag kommer tillbaka får ni höra om allt kul som hänt. Pözz! <3


Hastings, England

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback