Utstirrad på pizza hut vid hötorget

Hej hej!
Tidigare ikväll eller ojj dt blir faktiskt igår :O iaf, då var jag på bio och vi såg "Baksmällan"! Verkligen värd att se och väldigt rolig! Innan dt köpte jag en body lotion från apoteket i vällingby som är bra. :P Och pappa köpte två grejer till mig som jag ska få på min födelsedag. ;) Innan vi gick på bion så åt vi på pizza hut och mittemot oss så satt dt fyra personer (två killar och två tjejer) som var kanske 20 eller nåt och en av de satt och stirra på mig hela tiden (jag vill verkligen inte låta som en bitch) men han höll kvar blicken länge liksom. Och jag satt bredvid min pappa, jag var rädd att han skulle märka hela tiden men dt tror jag inte han gjorde. :P Och en gång när den där killen stirra och höll kvar blicken, då frågade typ hans kompis (kille) som satt mittemot vad han stirrade på. Han borde frågat dt iaf för sen vände han sig om och kollade på vad killen stirra på (komplicerat dt blev, jag förvirrar säkert er :P) men hursomhelst så fick han typ bortförklara sig eller jag vet inte vad. Men dt var pinsamt iaf. :P Och jag försökte hålla kvar blicken på hnm länge tills han titta bort men dt gick inte, dt kändes för skumt. Han var inte ens snygg och tror han prata tyska eller nåt, iaf nåt annat språk. :O Hah. Aja, dt var dt. Nu pallar jag inte blogga mer (a)
Puss och kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback