Flummfeber

Igår så var jag med Nina och sov över hos henne. Vi träffades runt halv 3 tror jag, vet inte riktigt. :O Men iaf, jag cyklade till Hässelby strand och sen cyklade vi ner tillsammans till Kanaan-badet för att steka på stranden. Dt var asvarmt så vi badade. Vi var omringade av massa fula killar också, framför, bakom, till vänster och höger. Man ba give me a break. Sen så var dt ju inte som att de inte stirrade heller. -.- Framför oss så hade vi ett gäng med killar som grillade, lyssnade på säämsta musiken (förutom 1 eller 2 låtar som jag sjöng med i och skämde ut Nina med :D haha, och de typ log åt mig, men dt var lite gross) och badade ibland. Jag och Nina satt typ och asgarvade hela tiden, när de typ diggade med till musiken och gjorde cirkuskonster och allt vad det var. xD Sen hade vi typ 3 killar/gubbar (20,25,30?) bredvid oss till vänster och en av de stiiirrade heela tiden och när vi skulle byta om sen och allting, man ba men guud, tror du att du kan titta nån annanstanns för ett tag. Vi skulle iförsig bara sätta på oss kläder men iaf... Sen när vi skulle gå satte han sig upp och kollade efter oss också -.- Fast han såg faktiskt bra ut (från vissa håll.. haha). Aja. Efter stranden cyklade vi runt lite i Hässelby, hässelby strandbadet, maltan, fotbollsplanen vid maltesholmsskolan och ja lite överallt. Sen gick vi hem till Nina och åt god middag! Sen blev dt promenad och jag och Nina ville leka turister så vi gick runt och pratade brittiska. Jag svär att de blev lurade! Sen kollade vi på gamla videor på oss tjejer från typ sexan, sjuan och OMG vad vi var stöööörda. Skämde ut oss själva fan. :S Glad att den tiden är över, fattar att folk tyckte vi var skumma. xD Sen camade vi med massa människor och jag och Nina var aaaasflummiga och dt var jättekul! Vi gick och la oss vid 5 så är ganska så trött idag. Men dt var värt det.
Nu ska jag äta, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback